Wanneer je vastloopt in leven of werk voel je wellicht
'het moet anders'

Maar hoe?
En waar gaat het werkelijk over?
Wat zit er in de weg?

Heb je deze of andere vragen over jezelf en jouw leven?
Weet je dan van harte welkom.

Ook al voel je misschien (lichte) angst om écht te kijken.
De confrontatie aan te gaan met jouw gedrag, jouw patronen, jouw verhalen.
Of weet je: dit moet juist samen worden aangekeken. Als mens, als team, als ouders, als collega’s.

In mijn praktijk ben je op de juiste plek waar die vragen gesteld mogen worden

Ik kijk met je mee naar de laag onder het verhaal. Naar wat zich herhaalt. Naar wat je ooit hebt geleerd om te overleven. Naar wat je draagt uit je familiesysteem, je geschiedenis of de omgeving waarin je leeft en werkt.

Dat doe ik met ruim twintig jaar ervaring in coaching, systemisch werk & opstellingen, jungiaanse psychologie en mentoring van professionals.

Mijn manier van werken is warm en betrokken, maar ook helder. Ik luister, stel vragen, spiegel en breng taal aan voor wat vaak al voelbaar is, maar nog niet helemaal begrepen wordt.

Niet om jou te veranderen in iemand anders.
Wel om samen te onderzoeken wat jou helpt om eerlijker, vrijer en steviger op je eigen plek te staan.

Je bent welkom voor individuele coaching, relatiecoaching, ouderconsulten, opstellingen en mentoring voor coaches.

in mijn praktijk

Kun je terecht als individu, ouder, partner, professional of team.
We kijken naar wat er vastloopt én naar wat daaronder beweegt. Naar gedrag, emoties, patronen, oude verhalen, innerlijke beelden en de systemen waar je deel van uitmaakt.

Soms werken we via gesprek. Soms via een opstelling. Soms via een beeld, droom, lichaamsgevoel of vraag die precies raakt waar het om gaat.

Ik kan je helpen om woorden geven aan en beter te begrijpen wat je voelt, ziet of meemaakt. Niet om het groter te maken dan het is, maar juist om helderheid te brengen. Zodat je beter begrijpt wat er gebeurt en van daaruit een volgende stap kunt zetten.

Mijn begeleiding is persoonlijk, zorgvuldig en direct. Met aandacht voor jouw verhaal, jouw plek en de beweging die in jou of in het systeem gemaakt wil worden.

anderen over .....

Het heerlijke aan Jeannette vind ik dat zij altijd precies lijkt te weten wat er in mij omgaat voordat ik zelf in de gaten heb wat er precies is.

Jeannette is naast liefdevol, warm en magistraal goed in haar werk ook een heel gewone vrouw en moeder en daardoor heel toegankelijk. Een coaching met haar gaat oordeelloos en vrij waardoor alles open kan stromen. Mijn vragen en onzekerheden over een nieuw te zetten stap kan ik delen zonder het gevoel te hebben me te schamen

Jeannette biedt helderheid, transparantie van het probleem. Ze activeert mijn eigen weten waardoor ik het gevoel heb dat ik zelf heb bijgedragen aan de oplossing. Dit alles in een veilige bedding waarin er geen ruimte is voor oordelen maar waar er alleen maar aandacht is voor mijn eigen kracht en hoe ik van daaruit zelf mijn volgende stap kan zetten.

Danielle Willemsen (www.daniellewillemsen.nl)

Ik ben heel blij met Jeannette als mijn mentor. Wanneer je in de praktijk ergens tegenaan loopt kun je bij haar terecht om samen te kijken naar de situatie. Zij gebruikt een fijne vraagstelling, onderzoekende houding en door haar expertise kijk je samen naar wat aandacht vraagt. Zij zet je in je kracht en weer in beweging waardoor je weet welke stappen je mag zetten. Dit ervaar ik als zeer waardevol.

Nathalie Korthoef (www.kindercoachnathalie.nl)

'Ik ben de training Systemisch Coachen gestart met 3 doelen. Ik wilde graag meer praktische tools voor mijn praktijk, ik wilde graag meer achtergrondkennis over systemisch werk en ik wilde graag meer verdieping in mezelf vinden. En.. ik kreeg alles en meer!

Echt, als je twijfelt over de training, stop met twijfelen en ga het gewoon doen.
Jeannette en Erik zijn liefdevol en oordeelloos. Ze houden je spiegels voor, kijken met je mee en doen dit alles vol liefde. Ze hebben zoveel kennis en wijsheid, over het leven en natuurlijk over systemisch werk, het is echt ontzettend fijn om hen als docenten te hebben. Ik heb al mijn doelen behaald en ben nog enthousiaster over systemisch werk dan ik al was. Ik gun iedereen deze training. Je leert veel over systemisch werk én neemt een duik in jezelf. En dat is zo waardevol en helend. Nogmaals bedankt Jeannette en Erik voor deze mooie maanden, jullie ondersteuning en voor wie jullie zijn.

Liefs Bettie (www.bijbettie.nl)

Meer weten over mij en mijn werk?

Ik ben ook te vinden op social media!